Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
10.000 Ft felett ingyen szállítás Packetával és FOXPOSTTAL 10.000 Ft felett ingyen szállítás Packetával és FOXPOSTTAL
Céges számlát kiállítunk 2022. szeptember 1. után is!

Vásárlási információk

Részletes tájékoztatásért kérjük, olvasd el webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit ezen a linken: https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5

Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatónk itt érhető el: https://pakkolj.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44


1. Hogyan vásárolhatok a Pakkolj.hu táska webáruházban?

A webáruházban lehetőség van regisztráció nélkül és regisztrációt követően is vásárolni.


2. Milyen fizetési módok érhetőek el a Pakkolj.hu táska webáruházban?

A webáruházban négyféle fizetési lehetőség közül választhatsz:

a) Banki átutalás (előrefizetés): 
Ebben az esetben a rendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza az átutaláshoz szükséges adatokat.

b) OTP SimplePay online bankkártyás fizetés: https://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf

Felhívjuk figyelmed, hogy banki előreutalás és online bankkártyás fizetés esetén 2 (kettő) munkanap áll rendelkezésedre a számlád végösszegének kiegyenlítésére, ellenkező esetben a megrendelést kénytelenek vagyunk törölni. Köszönjük megértésed!

 

c) Utánvét készpénzben – Ebben az esetben vásárlásod ellenértékét készpénzben egyenlítheted ki a csomagod átvételekor. Erre lehetőséged van személyes átvétel esetén, illetve a GLS futárszolgálat munkatársánál is. 

Packeta átvételi pontokon főként készpénzes fizetésre van lehetőséged. 

d) Utánvét bankkártyával – A futárszolgálat munkatársánál, a FOXPOST csomagautomatáknál, illetve a GLS Csomagpontokon a rendelkezésre álló terminálon keresztül bankkártyával is intézheted a kifizetést. 

 

3. Kapok visszaigazolást a megrendelésemről?

Igen, sikeres megrendelés esetén visszaigazoló e-mailt küldünk a Vásárló által megadott e-mail címre.

 

4. Hogyan kapom meg a rendeléshez tartozó számlát?

A környezet védelme érdekében csak a Vásárló által megadott e-mail címre küldünk számlát, elektronikus formában. 

 

5. Kapok a megrendelt termékhez használati útmutatót?

Igen. A 2021. július 16 - i kormányzati rendelkezésnek megfelelően a megrendelésedet visszaigazoló e-mailben találsz egy linket, melyre kattintva letöltheted pdf dokumentumként a Használati és kezelési útmutatót. 


6. Milyen szállítási módokat vehetek igénybe?

a) GLS futárszolgálat

Ha házhozszállítást választasz, a küldeményeket a GLS futárszolgálat munkatársai juttatják el az általad megadott címre.

Kérjük, olyan címet adj meg, ahol munkanapokon 08.00 - 17.00 óra között át tudod venni a csomagot.

Ha időpont tekintetében rugalmasabb, személyes átvételt szeretnél, egy általad megjelölt GLS Csomagpontra is kérheted a kézbesítést.


b) FOXPOST csomagautomaták

A FOXPOST csomagautomaták használatáról itt tudsz tájékozódni: https://foxpost.hu/


c) Packeta átvevőpontok

A Packeta szolgáltatásának igénybevételéről ezen a linken találsz egy rövid leírást. 

A számodra legkényelmesebb helyet a vásárlási folyamat során, térképes keresővel választhatod ki. Ha fizikai boltot választasz, az adott átvevőhely saját nyitvatartási idejében érkezhetsz a csomagodért. 


7. Mennyibe kerül a szállítás?

Házhozszállítás
GLS - sel

GLS Csomagpontok (személyes átvétel)

Packeta átvevőpontok (személyes átvétel utánvéttel)

FOXPOST csomagautomaták

15.000 Ft alatt

1890 Ft

1890 Ft

10.000 Ft felett INGYENES

10.000 Ft felett INGYENES

15.000 Ft felett

INGYENES

INGYENES

INGYENES

INGYENES

GLS utánvét díj

+483 Ft

+483 Ft

̶

̶

10.000 Ft alatt

1890 Ft

1890 Ft

1480 Ft

950 Ft

10.000 Ft felett

1890 Ft

1890 Ft

INGYENES

INGYENES

FOXPOST utánvét díj - - - +150 Ft

 

8. Mikor juthatok hozzá a megrendelt termékekhez?

Ha semmilyen, a szállítást akadályozó külső körülmény (időjárási jelenség, egyéb vis maior állapot) nem áll fenn, a megrendeléstől számított 1 – 3 munkanapon belül veheted kézhez csomagodat, Magyarország területén belül.

Ha kíváncsi vagy rá, hol jár a csomagod, a GLS, a FOXPOST és a Packeta rendszerén belül egyaránt ellenőrizheted, a kapott csomagszám megadása után: 

GLS: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Packeta:  tracking.packeta.com

FOXPOSThttps://foxpost.hu/csomagatvetel

Ha GLS Csomagponton vagy a Packeta átvevőhelyein szeretnéd átvenni küldeményedet, akkor az átvevőpontok saját nyitvatartási idején belül teheted ezt meg.

A FOXPOST csomagautomaták esetében a tőlük érkező SMS és email tartalmazza az átvétel legkésőbbi időpontját. Általában 3 munkanap áll rendelkezésedre, hogy elhozd küldeményedet az automatából.

Fontos! Ha okostelefont használsz, és telepítve van rajta a Viber alkalmazás, akkor a FOXPOST az automata nyitókódját Viber üzenetben küldi el. 


9. Mikor vehetem át a csomagomat?

A GLS a csomagokat munkanapokon 08.00 – 17.00 között szállítja ki, amiről előzetesen értesíti a címzettet.

Ezt követően még lehetőséged van módosítani a szállítási címet, illetve a kiszállítás idejét, melynek módját a GLS által küldött értesítés tartalmazza.

A FOXPOST és a Packeta is értesítést küld emailben / sms-ben / Viber-en, hogy milyen dátumig és hol veheted át a csomagodat. 

A csomagautomaták és a Packeta átvevőhelyek egyedi nyitvatartási idővel rendelkeznek, erről kérjük, tájékozódj a FOXPOST (https://foxpost.hu/csomagatvetelvagy a Packeta (
https://www.packeta.hu/atvevohelyekoldalán. 

 
10. Elállhatok-e a megrendelésemtől?

Természetesen. A jogszabályoknak megfelelően a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a megrendeléstől, melyet e-mailben vagy postai úton tehetsz meg.

Felhívjuk figyelmed, hogy a 14 nap letelte után elvész ez a jogosultságod.

E-mailben történő elállás: Küldj levelet a webshop@pakkolj.hu címre, és írd bele az elállás tényét, a megrendelés számát, valamint a visszaküldeni kívánt termék nevét.

Postai úton: Kérünk, hogy ez esetben töltsd le és nyomtasd ki az alábbi linkről az Elállási Nyilatkozat mintát: https://pakkolj.hu/custom/pakkolj/image/data/El%C3%A1ll%C3%A1si%20nyilatkozat%20minta.pdf

Töltsd ki értelemszerűen, majd írd alá, és tedd a visszaküldeni kívánt termék mellé a csomagba.


11. Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Több kényelmes lehetőség is rendelkezésedre áll.

a) Ha GLS-sel rendeltél

A GLS új SRS (ShopReturnService) szolgáltatása révén díjmentesen küldheted vissza nekünk a terméket GLS Csomagautomatán vagy GLS Csomagponton keresztül.

Ehhez a csomagodban találsz egy előre nyomtatott SRS címkét. Ezt kell ráragasztanod a csomagra, majd elvinned egy általad választott csomagpontra vagy csomagautomatába, melyet az alábbi oldalon térképes kereső segítségével választhatsz ki:

https://gls-group.eu/HU/hu/depo-csomagpont-kereses
 

b) Ha FOXPOST-tal rendeltél

Sétálj el bármelyik FOXPOST automatához. Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Írd be egyedi nyitókódodat, amellyel a terméket eredetileg átvetted. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd be a csomagot, majd csukd be a rekesz ajtaját.
 

c) Ha Packetával rendeltél

Amennyiben Packeta átvevőponton vetted át a küldeményed, erre az átvevőpontra is visszaviheted a csomagot, illetve választhatsz másikat is az alábbi térképes kereső segítségével:
https://www.packeta.hu/atvevohelyek

Mielőtt ezt megtennéd, kérjük, jelezd felénk, mivel a visszaküldéshez kapnod kell tőlünk egy egyedi azonosító (ID) kódot. Ezt kell ráírnod a visszaküldendő csomagra, illetve megadni az átvevőhely munkatársának.  

A terméket mindig dokumentálható módon küldd vissza, mivel csak az így feladott visszárut tudjuk elfogadni.


12. Visszakapom-e a vásárlásom összegét, ha elállok a megrendeléstől?

Igen, az áru és az eredetileg kifizetett szállítási költség összegét visszafizetjük számodra, DE erre csak abban az esetben van lehetőségünk, ha a termék hibátlan állapotban, sérülés- és foltmentesen, eredeti címkéjével együtt érkezik meg hozzánk.

Ha a termék megrongálódott bármilyen módon, s ezzel lehetetlenné vált további rendeltetésszerű használata, illetve hiányoznak hozzá tartozó kellékek, kiegészítők, a Pakkolj.hu webáruháznak nem áll módjában a kifizetett összeg visszatérítése.


13. Mikor kaphatom vissza a kifizetett összeget, ha elállok a megrendeléstől?

A kifizetett összeget attól a naptól számítva 14 napon belül fizetjük vissza, hogy az áru megérkezett hozzánk, és meggyőződtünk annak sértetlen, hibátlan állapotáról.

 

14. Mi tegyek, ha hibás vagy más árut kaptam?

Reklamációdat kérjük, írásban tedd meg a webshop@pakkolj.hu e-mail címen. Írd le pontosan, milyen hibát/eltérést tapasztaltál, és csatolj egy fotót is, melyen jól látható a hiba/eltérés. Reklamációdat kivizsgáljuk és a jogszabályoknak megfelelően járunk el.

Az erre vonatkozó bővebb tájékoztatást Általános Felhasználási Feltételeink tartalmazzák:
https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5

 

15. Ha kérdésem van, kinek tehetem fel?

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 09.00 – 17.00 között áll rendelkezésedre a 06 30 743 90 54-es telefonszámon, e-mailben pedig a webshop@pakkolj.hu címen. 


Köszönjük, hogy megtisztelsz bennünket bizalmaddal és nálunk vásárolsz!


Frissítve: 2022. július 31.