A sütiket azért használjuk, hogy személyre szabott tartalmakat és hirdetéseket jeleníthessünk meg számodra, illetve hogy biztosítsuk oldalunk megfelelő működését és látogatottságunk elemzését.  
hu

Vásárlási, fizetési, szállítási információk

Részletes tájékoztatásért kérjük, olvasd el webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit ezen a linken: https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5

Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatónk itt érhető el: https://pakkolj.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44


1. Hogyan vásárolhatok a webáruházban?

A webáruházban lehetőség van regisztráció nélkül és regisztrációt követően is vásárolni.


2. Milyen fizetési módok érhetőek el?

A webáruházban négyféle fizetési lehetőség közül választhatsz:

a) Banki átutalás előrefizetéssel: 
Ebben az esetben a rendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza az átutaláshoz szükséges adatokat.


b) OTP SimplePay online bankkártyás előrefizetéshttps://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf

Banki előreutalás és online bankkártyás fizetés esetén 24 óra áll rendelkezésedre a számlád végösszegének kiegyenlítésére, ellenkező esetben a megrendelést kénytelenek vagyunk törölni. 

 

c) Utánvétel készpénzben – Ebben az esetben vásárlásod ellenértékét készpénzben egyenlítheted ki a csomagod átvételekor, amennyiben a csomagot kiszállító, átadó fél erre lehetőséget ad.


d) Utánvétel bankkártyával – Amennyiben a csomagot kiszállító, átadó fél erre lehetőséget ad, a csomag átvételekor bankkártyával is intézheted a kifizetést. 


Megjegyzések

a) A Packeta (MPL)
átvevőhelyekre kért rendelések esetében az utánvétel lehetőségét nem áll módunkban biztosítani.

b) Utánvétel értékhatár: Utánvételes fizetésre csak a 30.000 (harmincezer) forintot el nem érő összegű, Foxpostos és GLS-sel kért megrendelések esetében van lehetőség.

A 30.000 (harmincezer) forintot elérő és azt meghaladó összegű megrendelések kiegyenlítésére banki előreutalással vagy Simplepay online bankkártyás előrefizetéssel van lehetőség.

c) Amennyiben a megrendelés időpontjában már tudod, hogy csomagodat a megrendeléstől számítva 5 munkanapon túl tudod átvenni, kizárólag előrefizetést választhatsz banki átutalással vagy bankkártyával online Simplepay-en keresztül.    

 

3. Kaptam kuponkódot, hogyan érvényesíthetem?

A kuponkódot a Kosár vagy a Pénztár oldalon erre kijelölt rubrikába kell beírnod. 

A kupont kizárólag a megrendelés elküldése előtt használhatod fel. Utólag nem áll módunkban érvényesíteni az általa nyújtott kedvezményt.

 

4. Kapok visszaigazolást a megrendelésemről?

Igen, sikeres megrendelés esetén visszaigazoló e-mailt küldünk a Vásárló által megadott e-mail címre. Ha nem kapsz tőlünk ilyen levelet, kérjük, ellenőrizd a Promóciók és a Spam mappákat, valamint a megrendelés során megadott e-mail címed helyességét.

 

5. Hogyan kapom meg a rendeléshez tartozó számlát?

A környezet védelme érdekében csak elektronikus formában küldünk számlát, a Vásárló által megadott e-mail címre. 


6. Kapok a megrendelt termékhez használati útmutatót?

Igen. A 2021. július 16 - i kormányzati rendelkezésnek megfelelően a megrendelésedet visszaigazoló e-mailben találsz egy linket, melyre kattintva letöltheted pdf dokumentumként a Használati és kezelési útmutatót. 


7. Milyen szállítási módokat vehetek igénybe?

a) GLS házhozszállítás, csomagautomaták, csomagpontok

Ha házhozszállítást választasz, a küldeményeket a GLS futárszolgálat munkatársai juttatják el az általad megadott címre.

Kérjük, olyan címet adj meg, ahol munkanapokon 08.00 - 17.00 óra között, ezen belül pedig a GLS által előzetesen megjelölt szállítási időpontban te vagy egy megbízottad át tudja venni a csomagot.

A GLS két egymást követő munkanapon próbálja meg a kézbesítést. Ha sikertelen, a csomagot visszaszállítják webáruházunkba. 

Ha rugalmasabb átvételt szeretnél, egy általad kiválasztott GLS Csomagpontra vagy csomagautomatába is kérheted a kézbesítést.


b) FOXPOST csomagautomaták

A FOXPOST csomagautomaták használatáról itt tudsz tájékozódni: https://foxpost.hu/


c) Packeta (MPL) átvevőpontok, csomagautomaták

A számodra legkényelmesebb Packeta (MPL) átvevőhelyet a vásárlási folyamat során, térképes keresővel választhatod ki. Ha fizikai boltot vagy PostaPontot választasz, az adott átvevőhely, illetve posta saját nyitvatartási idejében érkezhetsz a csomagodért. A kültéri Z-Box és MPL automaták általában nonstop elérhetőek.
 

Kiegészítő információ: Ha a csomag kiszállítása, átvétele meghiúsul, de szeretnéd kérni a benne lévő termék(ek)et, új megrendelést szükséges leadnod rájuk. Az át nem vett csomagokat újra kiküldeni, illetve a bennük lévő termékeket fenntartani nem áll módunkban.   


8. Mennyibe kerül a szállítás?

 

GLS Házhozszállítás,
csomagpontok,
csomagautomaták

Packeta (MPL)
átvevőpontok
(csak előrefizetés)

FOXPOST
csomagautomaták

15.000 Ft alatt

1690 Ft

1480 Ft

1140 Ft

15.000 Ft felett

INGYENES

INGYENES

INGYENES

Utánvét kezelési díja

+483 Ft

-

+190 Ft

 

9. Mikor juthatok hozzá a megrendelt termékekhez?

Ha semmilyen, a szállítást akadályozó külső körülmény (időjárási jelenség, egyéb vis maior állapot) nem áll fenn, a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül veheted kézhez csomagodat, Magyarország területén belül.

Ha kíváncsi vagy rá, hol jár a csomagod, az alábbi linkeken ellenőrizheted a csomagszám megadása után: 

GLS: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Packeta (MPL):  tracking.packeta.com

FOXPOSThttps://foxpost.hu/csomagatvetel


Ha GLS Csomagponton vagy a Packeta (MPL) átvevőhelyein szeretnéd átvenni küldeményedet, akkor az átvevőpontok saját nyitvatartási idején belül teheted ezt meg.

A FOXPOST és a Packeta (MPL) csomagautomaták esetében a tőlük érkező SMS és email tartalmazza az átvétel legkésőbbi időpontját.  

Fontos! Ha okostelefont használsz, és telepítve van rajta a Viber alkalmazás, akkor a FOXPOST az automata nyitókódját Viber üzenetben küldi el. 


10. Mikor vehetem át a csomagomat?

Házhozszállítás esetén a GLS a csomagokat munkanapokon 08.00 – 17.00 között szállítja ki, amiről előzetesen értesíti a címzettet.

Ezt követően még lehetőséged van módosítani a szállítási címet, illetve a kiszállítás idejét, melynek módját a GLS által küldött értesítés tartalmazza.

A FOXPOST és a Packeta (MPL) is értesítést küld emailben / sms-ben / Viber-en, hogy milyen dátumig és hol veheted át a csomagodat. 

A beltéri csomagautomaták, a Packeta (MPL) átvevőhelyek és posták egyedi nyitvatartási idővel rendelkeznek, erről kérjük, tájékozódj a FOXPOST (https://foxpost.hu/csomagatvetel) vagy a Packeta (MPL) (https://www.packeta.hu/atvevohelyek) oldalán. 

 
11. Elállhatok-e a megrendelésemtől?

A jogszabályoknak megfelelően a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a megrendeléstől, melyet e-mailben, telefonon vagy postai úton tehetsz meg.

14 nap letelte után elvész ez a jogosultságod.

Elállási szándékodat kérjük, mindig jelezd nekünk e-mailben vagy telefonon, mielőtt a visszárut feladnád.

E-mailben történő elállás: Küldj levelet a webshop@pakkolj.hu címre, és írd bele az elállás tényét, a megrendelés számát, valamint a visszaküldeni kívánt termék nevét.

Telefonon: hívj minket a 06 30 743 90 54-es számon.

Postai úton: Ajánlott levélben a 1126 Budapest, Böszörményi út 5/a címre.

Kérjük, hogy nyomtasd és értelemszerűen töltsd ki az alábbi linken elérhető Elállási Nyilatkozat mintát: https://pakkolj.hu/custom/pakkolj/image/data/El%C3%A1ll%C3%A1si%20nyilatkozat%20minta.pdf

Ezután tedd a visszaküldeni kívánt termék mellé a csomagba.

FONTOS! A csomag előzetes értesítés nélküli átvételének megtagadása nem minősül elállásnak, így nem vonatkoznak rá az elállás gyakorlásának jogai, szabályai. 

A jogszabályok és ÁSZF-ünk értelmében a csomag át nem vétele Vásárló részéről szerződésszegésnek, károkozásnak, megtévesztésnek minősül, mivel a Vásárló ez esetben nem teljesíti a megrendelés leadásakor vállalt fizetési és csomagátvételi kötelezettségét, valamint nem küldi meg a szabályos elállási nyilatkozatot, a csomag visszaszállítása miatt pedig webáruházunknak anyagi kárt okoz. 

Webáruházunk a jogszabályok értelmében jogosult ebben az esetben Vásárlótól követelni minden keletkezett kárának megtérítését. 

12. Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Attól függően, hogy 14 napon belül vagy azon túl (hibás termék esetén) küldöd vissza a terméket, az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésedre. 
 

a) Ha GLS-sel rendeltél

A GLS SRS (ShopReturnService) szolgáltatása révén GLS Csomagautomatán vagy GLS Csomagponton keresztül küldheted vissza nekünk a terméket.

Ehhez a küldeményedben találsz egy előre nyomtatott SRS címkét. Ezt kell ráragasztanod a csomagra, majd elvinned egy általad választott csomagpontra vagy csomagautomatába.

Ha az SRS címke hiányzik, vagy a vonalkódja sérült, kérjük, jelezd nekünk. A sérült címke nem használható.
 

b) Ha FOXPOST-tal rendeltél

Ha Foxpost automatába kérted a kiszállítást, csak az átvételtől számított 14 napig használhatod ezt a visszaküldési módot.

Ehhez ugyanazt a nyitókódot kell használnod, amelyet a csomag átvételéhez kaptál. 
A kód csak az eredeti csomag átvételétől számított 14 napig érvényes!

Sétálj el bármelyik FOXPOST automatához.

Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Írd be a nyitókódot, amellyel a terméket eredetileg átvetted. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd be a csomagot, majd csukd be a rekesz ajtaját.

A csomagot nem szükséges a hagyományos módon megcímezned, a nyitókód azonosít.

Ha az automata nem fogadja el a kódodat, lehetséges, hogy lejárt. Ebben az esetben a FOXPOST ügyfélszolgálata tud segíteni, akiket célszerű még ott, az automatánál felhívnod az alábbi számon: 06-1-999-0-369
 

c) Ha Packetával (MPL) rendeltél

Első lépésként kérjük, jelezd felénk elállási szándékodat, mivel a visszaküldéshez kapnod kell tőlünk egy egyedi azonosító (ID) kódot.

Ezt emailben küldjük el neked. A kódot kell ráírnod a visszaküldendő csomagra, további címzés nem szükséges.

Bármelyik Packeta átvevőponton leadhatod a visszaküldeni kívánt csomagot, amelyik számodra a legkényelmesebb.

Z-Box csomagautomatákon keresztül nem lehetséges a visszaküldés.

 

Kérjük, visszaküldéshez is úgy csomagold be a terméket, hogy az védve legyen, és ne sérülhessen meg a szállítás során.

Minden esetben értesítünk, ha megkaptuk a visszaküldött terméket és meggyőződtünk az állapotáról.


13. Van költségem a visszaküldéssel kapcsolatban?

Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF) értelmében szabályos elállás esetén a visszaküldés ingyenes, a visszáru feladásakor sem keletkezik költséged. 

Foxpost csomagautomatán keresztül történő visszaküldésnél ugyanakkor a Foxpost a visszáru feladásakor beszedi a visszaküldés díját (990 Ft), amelyet webáruházunk utólag visszatérít Vásárló részére.

A megrendelés leadásával elfogadod az ÁSZF-ben foglaltakat, így az elállás és visszatérítés szabályait is.
 

14. Visszakapom-e a vásárlásom összegét, ha elállok a megrendeléstől?

Amennyiben a visszaküldeni kívánt termék(ek) hibátlan állapotban, címkéjükkel, tartozékaikkal, lehetőleg eredeti csomagolásukban érkeznek vissza, és egyszeri felpróbáláson kívül még nem vették őket használatba, a 12. pontban leírtak szerint visszatérítjük számodra a termék(ek) teljes vételárát és a szállítási díjat.

Ha a visszaküldött termékről levágták a címkét, hiányzik a csomagolása, és/vagy olyan hiba, kosz vagy sérülés látható rajta, amely egyértelműen többszöri használatból ered, tehát láthatólag nem gyártási hiba, akkor webáruházunk nem köteles visszatéríteni a termék teljes vételárát, hanem felajánlhatja helyette a sérülés mértékének megfelelő, csökkentett összegű visszatérítést. Az erre vonatkozó döntés jogát webáruházunk fenntartja. 

Ha ugyanabban a megrendelésben több termék is szerepelt, de nem küldöd vissza mindet, akkor csak annak a termék(ek)nek az árát térítjük vissza, amelyet visszaküldesz, a szállítási költséget nem.

A visszatérítés preferált módja a banki átutalás. 


15. Mikor kaphatom vissza a kifizetett összeget, ha elállok a megrendeléstől?

A kifizetett összeget attól a naptól számítva 14 napon belül fizetjük vissza, hogy a visszáru megérkezett hozzánk, és meggyőződtünk annak állapotáról a 14. pontban leírtak szerint. 

 

16. Mit tegyek, ha hibás vagy más árut kaptam?

Reklamációdat kérjük, írásban tedd meg a webshop@pakkolj.hu e-mail címen. Írd le pontosan, milyen hibát/eltérést tapasztaltál, és csatolj fotót is, melyen jól látható a hiba/eltérés. Reklamációdat a jogszabályoknak megfelelően kivizsgáljuk, és felvesszük veled a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a kompenzáció lehetséges módjait.

Az erre vonatkozó bővebb tájékoztatást Általános Felhasználási Feltételeink tartalmazzák:
https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5

 

17. Ha kérdésem van, kinek tehetem fel?

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 09.00 – 17.00 között áll rendelkezésedre a 06 30 743 90 54-es telefonszámon, e-mailben pedig a webshop@pakkolj.hu címen. Ünnepi időszakokban nyitvatartásunk ettől eltérhet.


Köszönjük, hogy megtisztelsz bennünket bizalmaddal és nálunk vásárolsz!


Frissítve: 2024. március 28.