Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

100% pénzügyi biztonság - 14 napos pénzvisszafizetési garancia

Vásárlási információk

Részletes tájékoztatásért kérjük, olvasd el webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit ezen a linken: https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5
 

Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatónk itt érhető el: https://pakkolj.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44


1. Hogyan vásárolhatok a pakkolj.hu táska webáruházban?


A webáruházban lehetőség van regisztráció nélkül és regisztrációt követően is vásárolni.


2. Milyen fizetési módok érhetőek el a pakkolj.hu táska webáruházban?

A webáruházban négyféle fizetési lehetőség közül választhatsz:

a) Banki átutalás (előrefizetés): 
Ebben az esetben a rendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza az átutaláshoz szükséges adatokat.

b) OTP SimplePay online bankkártyás fizetés: https://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf


Felhívjuk figyelmed, hogy banki előreutalás és online bankkártyás fizetés esetén 2 (kettő) munkanap áll rendelkezésedre a számlád végösszegének kiegyenlítésére, ellenkező esetben a megrendelést kénytelenek vagyunk törölni. Köszönjük megértésed!

c) Utánvét készpénzben – Ebben az esetben vásárlásod ellenértékét készpénzben egyenlítheted ki a csomagod átvételekor. Erre lehetőséged van személyes átvétel esetén, illetve a GLS futárszolgálat munkatársánál is. 

Packeta átvételi pontokon csak készpénzes fizetésre van lehetőséged. 

d) Utánvét bankkártyával – A futárszolgálat munkatársánál, illetve a GLS Csomagpontokon a rendelkezésre álló terminálon keresztül bankkártyával is intézheted a kifizetést.
Az elfogadott kártyatípusok a következők: MasterCard, Maestro, Visa, American Express

 

3. Kapok visszaigazolást a megrendelésemről?

Igen, sikeres megrendelés esetén visszaigazoló e-mailt küldünk a Vásárló által megadott e-mail címre.

4. Hogyan kapom meg a rendeléshez tartozó számlát?

A környezet védelme érdekében csak a Vásárló által megadott e-mail címre küldünk számlát, elektronikus formában. 

 

5. Kapok a megrendelt termékhez használati útmutatót?

Igen. A 2021. július 16 - i kormányzati rendelkezésnek megfelelően a megrendelésedet visszaigazoló e-mailben találsz egy linket, melyre kattintva letöltheted pdf dokumentumként a Használati és kezelési útmutatót. 


6. Milyen szállítási módokat vehetek igénybe?

Ha házhozszállítást választasz, a küldeményeket a GLS futárszolgálat munkatársai juttatják el az általad megadott szállítási címre.

Kérjük, olyan címet adj meg, ahol munkanapokon 08.00 - 17.00 óra között át tudod venni a csomagot.

Ha személyes átvételt szeretnél, egy általad megjelölt GLS Csomagpontra vagy Packeta átvevőpontra is kérheted a szállítást.

A számodra legkényelmesebb helyet a vásárlási folyamat során, térképes keresővel választhatod ki. Ezen esetekben az adott átvevőhely saját nyitvatartási idejében érkezhetsz a csomagodért. 

A Packeta szolgáltatásának igénybevételéről ezen a linken találsz egy rövid leírást. 


7. Mennyibe kerül a szállítás?

 

 

Házhozszállítás
GLS futárszolgálattal

GLS Csomagpontok (személyes átvétel)

Packeta átvevőpontok (személyes átvétel utánvéttel)

Bankkártyás előrefizetés

14000 Ft alatt

1390 Ft

1390 Ft

̶

Bankkártyás előrefizetés

14000 Ft felett

INGYENES

INGYENES

̶

Utánvételes fizetés

14.000 Ft alatt

1390 Ft

1390 Ft

̶

Utánvételes fizetés

14.000 Ft felett

INGYENES

INGYENES

̶

GLS Utánvét díja

483 Ft

483 Ft

̶

Utánvételes fizetés

10.000 Ft alatt

̶

̶

990Ft

Utánvételes fizetés

10.000 Ft felett

̶

̶

INGYENES

 

8. Mikor juthatok hozzá a megrendelt termékekhez?

Ha semmilyen, a szállítást akadályozó külső körülmény (időjárási jelenség, egyéb vis maior állapot) nem áll fenn, a megrendeléstől számított 1 – 3 munkanapon belül veheted kézhez csomagodat, Magyarország területén belül.

Ez az átfutási idő mind a GLS Futárszolgálat szolgáltatásai, mind pedig a Packeta személyes átvételi lehetőségének esetére igaz.

Ha kíváncsi vagy rá, hol jár a csomagod, mind a GLS, mind pedig a Packeta rendszerén belül ellenőrizheted, a kapott csomagszám megadása után: 

GLS csomagkövetéshezhttps://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Packeta csomagkövetéshez tracking.packeta.com


9. Mikor várhatom a futár érkezését?

A GLS a csomagokat munkanapokon 08.00 – 17.00 között szállítja ki, amiről előzetesen értesíti a címzettet.

Az előzetes értesítést követően még lehetőséged van módosítani a szállítási címet, illetve a kiszállítás idejét, melynek módját a GLS által küldött értesítés tartalmazza.

Ha GLS Csomagponton vagy a Packeta átvevőhelyein szeretnéd átvenni küldeményedet, akkor az átvevőpontok saját nyitvatartási idején belül teheted ezt meg.


10. Elállhatok-e a megrendelésemtől?

Természetesen. A jogszabályoknak megfelelően a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a megrendeléstől, melyet e-mailben vagy postai úton tehetsz meg.

Felhívjuk figyelmed, hogy a 14 nap letelte után elvész ez a jogosultságod.

E-mailben történő elállás: Küldj levelet a webshop@pakkolj.hu címre, és írd bele az elállás tényét, a megrendelés számát, valamint a visszaküldeni kívánt termék nevét.

Postai úton: Kérünk, hogy ez esetben töltsd le és nyomtasd ki az alábbi linkről az Elállási Nyilatkozat mintát: https://pakkolj.hu/custom/pakkolj/image/data/El%C3%A1ll%C3%A1si%20nyilatkozat%20minta.pdf

Töltsd ki értelemszerűen, majd írd alá, és tedd a visszaküldeni kívánt termék mellé a csomagba.


11. Hogyan küldhetem vissza a terméket a webáruház részére?


A terméket saját költségeden, egy általad választott szállítási módot használva juttathatod vissza hozzánk.

Felhívjuk figyelmed, hogy a visszaküldés költségét sajnos nem áll módunkban megtéríteni.

Kérjük, az alábbi címre küldd a csomagot:

Pakkolj.hu táska webáruház
Artistech Bt.
1126 Budapest
Böszörményi út 5/a

A terméket mindig dokumentálható módon küldd vissza (például ajánlott küldeményként), mivel csak az így feladott visszárut tudjuk elfogadni.

Amennyiben a Packeta átvevőpontjainak egyikén vetted át küldeményed, erre az átvevőpontra is visszaviheted a csomagot.

Mielőtt ezt megtennéd, kérjük, jelezd felénk, mivel a visszaküldéshez kapnod kell tőlünk egy egyedi azonosító (ID) kódot. Ezt kell ráírnod a visszaküldendő csomagra, illetve megadni az átvevőhely munkatársának.  


12. Visszakapom-e a vásárlásom összegét, ha elállok a megrendeléstől?


Igen, az áru és az eredetileg kifizetett szállítási költség összegét visszafizetjük számodra, DE erre csak abban az esetben van lehetőségünk, ha a termék hibátlan állapotban, sérülés- és foltmentesen, eredeti címkéjével együtt érkezik meg hozzánk.

Ha a termék megrongálódott bármilyen módon, s ezzel lehetetlenné vált további rendeltetésszerű használata, illetve hiányoznak hozzá tartozó kellékek, kiegészítők, a pakkolj.hu webáruháznak nem áll módjában a kifizetett összeg visszatérítése.


13. Mikor kaphatom vissza a kifizetett összeget, ha elállok a megrendeléstől?

A kifizetett összeget attól a naptól számítva 14 napon belül fizetjük vissza, hogy az áru megérkezett hozzánk, és meggyőződtünk annak sértetlen, hibátlan állapotáról.

 

14. Mi tegyek, ha hibás vagy más árut kaptam?

Reklamációdat kérjük, írásban tedd meg a webshop@pakkolj.hu e-mail címen. Írd le pontosan, milyen hibát/eltérést tapasztaltál, és csatolj egy fotót is, melyen jól látható a hiba/eltérés. Reklamációdat kivizsgáljuk és a jogszabályoknak megfelelően járunk el.

Az erre vonatkozó bővebb tájékoztatást Általános Felhasználási Feltételeink tartalmazzák:
https://pakkolj.hu/vasarlasi-feltetelek-5

 

15. Ha kérdésem van, kinek tehetem fel?

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 09.00 – 17.00 között áll rendelkezésedre a 06 30 743 90 54-es telefonszámon, e-mailben pedig a webshop@pakkolj.hu címen. 

Üzeneted Messenger chat-ben is tudjuk fogadni. Ha ezt szeretnéd használni, a képernyő jobb alsó sarkában megjelenő narancssárga chat -ikonra kattintva kezdeményezhetsz beszélgetést. 


Köszönjük, hogy megtisztelsz bennünket bizalmaddal és nálunk vásárolsz!


Frissítve: 2021. augusztus 12.