A sütiket azért használjuk, hogy személyre szabott tartalmakat és hirdetéseket jeleníthessünk meg számodra, illetve hogy biztosítsuk oldalunk megfelelő működését és látogatottságunk elemzését.  
hu
de
sk

Elállási, visszaküldési, visszatérítési információk

1. Elállás 

1.1 A hatályos jogszabályoknak és az ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően a csomag átvételétől számítva 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, és küldheted vissza a vásárolt terméke(ke)t. A 14 nap letelte után az indoklás nélküli elállásra már nincs lehetőséged.

1.2 Elállási szándékodat kérjük, haladéktalanul jelezd webáruházunk felé e-mailben (webshop@pakkolj.hu) vagy telefonon, mielőtt a visszárut feladnád. Ez azért is szükséges, mert a visszaküldéssel kapcsolatban szükség lehet egyeztetésre.
 

1.3 Felhívjuk figyelmedet, hogy megrendelésed leadásakor tudomásul veszed és elfogadod, hogy nemcsak fizetési, de csomagátvételi kötelezettséged is keletkezik. 

1.4 A csomag átvételének előzetes értesítés nélküli megtagadása nem minősül elállásnak!

1.5. Ez esetben vétesz a két távollévő fél között létrejött szerződés ellen, mivel nem teszel eleget a megrendelés leadásakor vállalt fizetési és csomagátvételi kötelezettségednek.

1.6. Másfelől megszeged a közted és webáruházunk között létrejött szerződés 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet által előírt pontját, mivel nem küldöd meg részünkre az elállási szándékot jelző kitöltött formanyomtatványt.

1.7. Ez a szerződésszegés kimeríti a csalás, megtévesztés, szándékos károkozás fogalmát, melynek alapján webáruházunk jogosult rendőrségi feljelentést tenni, illetve jogosan követelheti a szerződésszegés miatt felmerülő összes költségének megtérítését.

1.8 Ha webáruházunk minden gondossága ellenére gyártási hibás vagy más terméket kapsz, a jogszabályok értelmében megilletnek szavatossági jogok, melyeket 14 napon túl is érvényesíthetsz. Ilyen esetben kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot
e-mailen vagy telefonon, hogy megbeszélhessük a kompenzáció lehetséges módjait.

 

2. Visszaküldés 

2.1. Általános Szerződési Feltételeink szerint a vásárlástól való elállás esetén a termék visszaküldésének mindenkori költsége, mely 1000 (egyezer) Forint, a Vásárlót terheli.

A GLS SRS szolgáltatása útján és a Packeta rendszerén belül visszaküldött csomagok esetén webáruházunk levonja az 1000 Ft visszaküldési díjat az elállással érintett termék vételárából, és a csökkentett összeget fizeti vissza.

Foxpost csomagautomatán keresztül történő visszaküldés esetén a visszaküldéskor a Foxpost beszedi tőled a tranzakció díját, melyet webáruházunk már nem terhel rád.

2.2 Felhívjuk figyelmed, hogy a megrendelés elküldésével elfogadod és tudomásul veszed, hogy elállás esetén költséged keletkezik.
Ez ellen sajnos nem tudunk panaszt elfogadni. 

 

2.3. A visszaküldés lehetséges módjai

A visszaküldéshez használhatod az eredetileg választott szállítmányozó szolgáltatását, de választhatsz eltérő visszaküldési módot is.

A visszaküldendő csomagba kérjük, tedd be a kitöltött elállási nyilatkozatot is, melyet innen töltthesz le: https://www.pakkolj.hu/custom/pakkolj/image/data/Elallasi_nyilatkozat_minta.pdf

a) Ha GLS-sel rendeltél

A GLS SRS (ShopReturnService) szolgáltatása révén GLS Csomagautomatán vagy GLS Csomagponton keresztül küldheted vissza a terméket.

Ehhez a küldeményedben találsz egy előre nyomtatott SRS címkét. Ezt kell ráragasztanod a csomagra, majd elvinned egy általad választott csomagpontra vagy csomagautomatába.

Ha az SRS címke elveszett vagy a vonalkódja sérült, kérjük, jelezd nekünk, mert a sérült címke nem használható.

b) Ha FOXPOST-tal rendeltél

Ebben az esetben arra a nyitókódra lesz szükséged, amelyet a csomag átvételéhez kaptál SMS-ben vagy Viber üzenetben.

Fontos! A kód az eredeti csomag átvételétől számítva csak 14 napig érvényes, ennek lejárta után nincs lehetőség automatán keresztül történő visszaküldésre, mivel a Foxpost nem generál új kódot ilyen művelethez.

Érvényes kód esetén az alábbi a visszaküldés menete:

Keress fel egy tetszőleges FOXPOST automatát!

Az érintőképernyőn válaszd ki a „Csomagvisszaküldés” opciót. Írd be a nyitókódot, amellyel a csomagodat eredetileg átvetted.

Az ezután kinyíló rekeszbe tedd be a csomagot, majd csukd be a rekesz ajtaját.

A csomagot nem szükséges a hagyományos módon megcímezni, a nyitókód elegendő.

Ha az automata nem fogadja el a kódot, lehetséges, hogy lejárt.

Ebben az esetben a FOXPOST ügyfélszolgálata tud segíteni, akiket célszerű még ott, az automatánál felhívni az alábbi számon:
06-1-999-0-369

 

c) Ha Packetával rendeltél

Első lépésként jelezned kell felénk elállási szándékodat, mivel a visszaküldéshez kapnod kell tőlünk egy egyedi azonosító (ID) kódot.

Ezt emailben küldi el neked a Packeta rendszere. Elegendő a kódot ráírni a visszaküldendő csomagra, további címzés nem szükséges.

Bármelyik Packeta átvevőponton leadható a visszaküldeni kívánt csomag, azonban Z-Box csomagautomatán keresztül a visszaküldés technikai okokból nem lehetséges. 

Minden esetben értesítést küldünk, ha megkaptuk a visszaküldött terméket és meggyőződtünk annak állapotáról.


3. Visszatérítés

3.1. Mivel a visszaküldés mindenkori költsége, mely 1000 Ft, Vásárlót terheli, GLS SRS szolgáltatás és Packetás visszaküldés esetén webáruházunk a visszaküldött termék vételárából levonja a visszaküldés költségét, és az ezzel csökkentett vételárat, valamint az eredetileg megfizetett szállítási díjat téríti vissza. 

A Foxpost csomagautomatán keresztül történő visszaküldés esetén nem kerül levonásra visszaküldési díj, mivel azt a Foxpost beszedi Vásárlótól a visszáru feladásakor.

3.2. A termék vételára visszatérítésének feltétele, hogy a visszaküldött termék(ek) hibátlan állapotban, minden tartozékukkal együtt, lehetőleg eredeti csomagolásukban érkezzenek vissza, és egyszeri kipróbáláson túl még ne vegyék őket használatba. 

3.3. Ha ugyanabban a megrendelésben több termék is szerepelt, akkor csak annak a terméknek a visszaküldés költségével csökkentett vételárát térítjük vissza a 3.1 pont szerint, amely visszaküldésre került, a szállítási költséget nem.

3.4. Ha a visszaküldött terméken olyan hiba, kosz vagy sérülés látható, amely egyértelműen rendszeres használatból ered, tehát nem gyártási hiba az oka, akkor webáruházunk felajánlhatja a hibával csökkentett összeg visszatérítését, de erre nem kötelezhető.

3.5. A visszatérítés preferált módja a banki átutalás.

 

Köszönjük, hogy figyelembe veszed a fentieket!

Pakkolj.hu webáruház

2023. február 1.